Ofte stillede spørgsmål

På denne side vil vi forsøge at belyse og besvare de spørgsmål du måtte have i forbindelse med køb af vin hos Theis Vine. Vi tager udgangspunkt i ofte stillede spørgsmål fra vores kunder, men får du ikke svar på dit spørgsmål, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Kan jeg få leveret hvis jeg bor i en etageejendom?

Er du bosiddende i en etageejendom, er det muligt at få leveret din bestilling helt op til din lejlighedsdør. Det kræver dog at der er fri og uhindret adgang til opgangen. Du bedes derfor i kommentarfeltet under bestillingen angive en kode eller besked om at ringe til en bestemt nabo eller lignende for at få få adgang til opgangen.

Hvordan bliver vinen leveret?

Din ordre vil blive afsendt med den transportør, som Theis Vine har en aftale med. Det kan fx være Danske Fragtmænd og Post Nord.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Når du handler vin hos Theis Vine får du allerede gratis fragt ved 1.500 kr. Er dit varekøb under 1.500 kr. skal du kun betale 79,00 kr. i fragttillæg for at få din vin leveret hurtigt og problemfrit lige til døren.

Kan jeg afhente min vin hos Theis Vine?

Som kunde hos Theis Vine har du altid mulighed for at få din bestilling leveret direkte til døren, eller vælge gratis afhentning i vores butik i Charlottenlund.

Da vi ikke har lager i Charlottenlund, skal din bestilling først plukkes og pakkes på vores klimatiserede lager på Sjælland, hvorefter vinen vil blive afsendt, og gjort klar til udlevering  fra butikken.

Du modtager automatisk meddelelse på mail når din bestilling er klar til afhentning i butikken, og leveringstiden er ca. 2-3 hverdage.

Står du og har brug for vin her-og-nu, er du meget velkommen til at kontakte butikken på telefon 3165 3797, for at høre om de har de ønskede varer i butikken klar til afhentning.

 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi garanterer en leveringstid indenfor to hverdage.

Bestiller du inden kl. 14.00 på hverdage, bliver vinen afsendt samme dag fra vores lager.

Kan vinen ikke leveres indenfor de to hverdage, vil du blive kontaktet af Theis Vine umiddelbar efter vi har modtaget din bestilling.

Vi tager forbehold for force majeure og andre udefrakommende begivenheder, der måtte forsinke transportudbyderen.

Hvilke betalingskort kan jeg anvende?

Du kan anvende Dankort, Visa, Mastercard og Mobilepay, når du handler på vores hjemmeside.

Hvordan returnerer jeg min bestilling?

Du har ret til at fortryde dit køb ifølge Forbrugeraftaleloven, og vinen skal returneres til Theis Vine senest 14 dage efter modtagelse af varen.

Inden returnering bedes du rette henvendelse til vores kundeservice på post@theis-vine.dk eller på telefon 6266 1120 for at få udleveret den korrekte returadresse.

Du bedes returnere vinen intakt i den originale emballage, som vinen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage, resulterer i, at din fortrydelsesret kan bortfalde.

Vi gør ligeledes opmærksom på ved fortrydelse af købet, at vinen ikke må åbnes. Så snart Theis Vine har modtaget din returforsendelse, tilbagebetales pengene til samme konto som angivet ved din bestilling.

Kan jeg følge min ordre med Track & Trace?

Når din vin bliver afsendt fra vores hovedlager og bliver overdraget til transportøren, vil du modtage et Track & Trace nummer på e-mail.

Her vil du kunne se status på forsendelsen og forventet leveringstidspunkt.

Jeg har bestilt til en forkert adresse - hvad gør jeg?

Ved indtastning af forkert adresse på den afgivne bestilling, bedes du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på kundeservice@theis-vine.dk eller på telefon 62 66 11 20, således vi kan få ændret adressen eller annulleret bestillingen.

Jeg har modtaget vinen, men den er beskadiget - hvad gør jeg?

Modtager du en forsendelse med synlige tegn på skader under transporten, og du er hjemme ved modtagelsen, er det vigtigt at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand.

Du kan få fragtfirmaets personale til at hjælpe dig med at lave en erstatningssag, hvor du så vil få krediteret dit køb eller få tilbudt ny levering.

Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, og du kan konstatere at forsendelsen er blevet beskadiget, bedes du rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@theis-vine.dk eller på telefon 6266 1120. Vi vil så være behjælpelige med at få oprettet en erstatningssag og evt. tilbyde dig ny levering eller kreditering af de ødelagte flasker.